11.03.2024
Aprila 1984 je Menrad sklenil svojo prvo licenčno pogodbo s prestižno blagovno znamko Jaguar in začel impresivno potovanje skozi štiri desetletja pionirskega uspeha. To dolgoletno partnerstvo med Menradom in Jaguarjem so zaznamovale skupne vrednote oblikovanja, kakovosti in inovativnosti, ki so postavile temelje za nadaljnji uspeh.
Ob praznovanju te posebne obletnice Jaguar Eyewear s ponosom predstavlja poseben logotip obletnice, ki se bo uporabljal v vseh komunikacijskih kanalih in na vseh materialih. Ta vizualna predstavitev simbolizira ne le 40 let uspešnega sodelovanja, temveč tudi nadaljnjo predanost obeh blagovnih znamk najvišjim standardom.
Kot vrhunec jubilejnega leta se začenja strogo omejena izdaja le 600 parov "40 Years Anniversary Edition". Ta ekskluzivna sončna očala temeljijo na izvirnem vintage dizajnu iz 80. let prejšnjega stoletja in so zdaj izdelana v visokokakovostnem titanu in z integriranimi vzmetnimi tečaji. Ta mojstrovina izdelave združuje brezčasno eleganco z najsodobnejšo tehnologijo in ni le visokokakovosten dodatek, temveč tudi izjava sloga in izvrstnega okusa. Vsak par sončnih očal je na voljo v elegantni darilni škatli, ki zagotavlja optimalno predstavitev na prodajnem mestu in kupcem ponuja ekskluzivno nakupovalno izkušnjo.
Tu mi jih imamo! Najdete jih v Optiki Clarus BTC, Ljubljana.