BellingerBlumarineBugattiBurberryBvlgariCalvin KleinCarolina HerreraCarreraCartierChopardDiorDitaDolce&GabbanaDunhillEscadaFilaFurlaGivenchyGucciHugo BossKarl LagerfeldLacosteLanvinLoeweLozzaMichel HenauMissioniNina RicciOWPPolicePradaSalvatore FerragamoStingTommy HilfigerTousTrussardiVersaceZadig & Voltaire
naslovna-slika
Bellinger
Bellinger je danska oblikovalska znamka očal, ki je bila ustanovljena leta 2003 in svetu ponuja ročno izdelane visoko kvalitetne proizvode, ki se prodajajo v več kot štiridesetih svetovnih državah po vsem svetu.

Malena in Claus sta odgovorna za vsak še tako majhen detajl proizvodnega procesa – od oblikovanja okvirjev do izbora barv in izvirno oblikovanih ročajev. Njuno partnerstvo izhaja iz povezovanja nasprotij, povezovanja moškega in ženskega s poudarjanjem barvitosti mediterana in danskega dizajna. Ustvarjanje povezuje resnobnost z izjemnim smislom za humor ter upiranjem ustaljenim normam, proizvodnega procesa od oblikovanja okvirjev do izbora barv in izvirno oblikovanih ročk.

Očala izvirno prinašajo barvitost v vsakodnevni tempo življenja, pri tem pa poudarjajo razigranost, veselje in srečo. Prepoznavna so predvsem po izrezljanih, luknjičastih ročkah.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Blumarine
Bluemarine je blagovna znamka, posvečena izključno ženskam. Je romantična, ženstvena, elegantna in glamurozna. Znana je predvsem po zanimivih okvirjih, ki jih krasijo različni vzorci (živalski motivi, motivi čipke itd.).

Je relativno mlada blagovna znamka, ki sta jo leta 1977 ustvarila Anna Molinari in njen mož Gianpaolo Tarabini. Navdih za poimenovanje znamke sta našla v dveh Anninih najljubših stvareh – v modri barvi in morju.

Obraz blagovne znamke Bluemarine je pevka Anastacia.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Bugatti
Bugatti je v osnovi avtomobilska znamka, ki jo odlikujeta prestiž in eleganca. Temeljne vrednote blagovne znamke so moč, izjemnost, kakovost in izreden dizajn.

Okvirji očal znamke Bugatti slovijo po svojih čistih, ravnih linijah, ki so popolno nasprotje sodobnim trendom.

Poleg avtov in očal znamka Bugatti proizvaja tudi oblačila, modne dodatke in nakit.

Blagovno znamko je močno zaznamovala odločnost vodilnih, da ni vsak kupec primeren za njihove izdelke in se mora najprej, preden lahko kupi kak njihov proizvod, izkazati za zaupanja in znamke vrednega.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Burberry
Burberry je angleška znamka, ustanovljena že daljnega leta 1856. Namenjena je ženskam in moškim ter je sinonim za kakovost, klasiko, tradicijo in funkcionalnost. Danes je ena najpomembnejših luksuznih znamk očal.

Poleg očal so med pomembnejšimi produkti znamke Burberry tudi različni modni dodatki (šali itd.).

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Bvlgari
Bvlgari z odlikovanjem tlakuje pot italijanskemu oblikovanju visoke mode in vrhunskih modnih dodatkov ter nakita.

Očala znamke Bvlgari nedvomno vzbujajo blišč šestdesetih in so namenjena tistim, ki jim prestiž predstavlja vsakodnevni izziv.

Po svojem izvoru je znamka tradicionalna grško-rimska; grška po koreninah njenega ustanovitelja Sotiria Bvlgarija in rimska po kulturi, ki je znamko obdajala v njenih začetkih. Kraj prvotnega ustvarjanja in mesto odprtja prvega Bvlgari butika je bil namreč Rim.

Prestiž, prepleten z drznimi kombinacijami, izborom najfinejših in najdragocenejših materialov ter čiste oblikovalske linije, ki se povezujejo z natančnostjo detajlov – vse to je brez dvoma poglavitna značilnost znamke Bvlgari, ki ima danes mrežo prestižnih butikov po vsem svetu.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Calvin Klein
Čeprav nas blagovna znamka Calvin Klein na prvo žogo najpogosteje asociira na spodnje perilo, spada vse od leta 1977 tudi med vodilne blagovne znamke očal.

Gre za ameriško blagovno znamko, ki izvira iz New Yorka, danes pa je ena globalno najbolj razširjenih znamk.

Ključna značilnost znamke je »mladosten in svež izgled«, kar dokazujejo tudi s sodelovanji z različnimi mladimi zvezdniki kot so Rita Ora, Justin Bieber in Kendall Jenner.

Spekter produktov znamke Calvin Klein je zelo obširen; poleg oblačil, spodnjega perila in različnih modnih dodatkov so zelo cenjene tudi Calvin Klein dišave.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Carolina Herrera
Blagovno znamko Carolina Herrera najbolje opišemo z besedami: moderna eleganca in igriv duh. Čeprav večji del ciljne tarče predstavljajo ženske, se najdejo zanimivi modeli očal tudi za moške. Zaščitni znak znamke je rdeča barva.

Poleg očal so med produkti znamke Carolina Herrera tudi vrhunska dizajnerska oblačila, različni modni dodatki in dišave.

Na očala znamke Carolina Herrera prisegajo mnogi zvezdniki, med drugimi tudi Drew Barrymore.

Obraz znamke sta Carolina Herrera sama in njena hči, Carolina Jr., slednja pa je tudi uradna ambasadorka znamke.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Carrera
Carrera je izvorno avstrijska blagovna znamka, ustanovljena leta 1956, ki pa ima danes svoj sedež v Padovi, v Italiji. V celoti je posvečena produkciji visoko kakovostnih sončnih in športnih očal.

Leta 1974 se je podjetje preimenovalo v Carrera International in se povezalo s Ferdinandom Alexandrom, takrat ključnim oblikovalcem pri Porche-ju, rezultat pa je bila kolekcija Carrera Porsche Design.

V 80-ih je podjetje Carrera postalo eden ključnih sponzorjev največjih športnih dogodkov, vključno z dirkami Formule 1 in Olimpijskimi igrami 1988.

Obraz blagovne znamke je igralec in glasbenik Jared Leto.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Cartier
Blagovna znamka Cartier nas v trenutku asociira na znamenitega oblikovalca nakita, ur in drugih modnih dodatkov, oblikuje pa Cartier tudi svojo posebno kolekcijo očal, ki brez dvoma predstavljajo visoko modo in kvaliteto v enem.

Cartier je v svoj stil vnesel znameniti vzorec panterjeve kože, ki je pogosto uporabljen tudi pri sodobnih modelih.

Cartier začel oblikovati tudi svojo lastno linijo parfumov, kmalu pa tudi serijo unikatnih vžigalnikov in usnjenih izdelkov,katerim skupni imenovalec je bila rdeča barva.

Znamka Cartier resnično nudi vrhunsko eleganco v povezavi z neverjetno kvaliteto.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
Chopard
Blagovna znamka Chopard je sinonim za prestiž. Ustanovljena je bila leta 1860, zaščitni znak znamke pa so kakovostni, dragoceni in unikatni produkti, ki jih prepoznamo po čudovitih in skrbno dodelanih detajlih.

Chopard je popoldna izbira za ženske, ki želijo biti sofisticirane in strastne ter za moške, ki želijo biti elegantni in ekskluzivni.

Poleg očal je blagovna znamka znana tudi po urah, nakitu in dišavah.

Obraz blagovne znamke sta Eva Herzigova in Colin Firth.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Dior
Christian Dior je svojo kariero začel v poznih tridesetih, leta 1946 pa že je ustanovil svojo modno hišo v Parizu. V februarju 1947 je imel svojo prvo modno revijo, s katero je takoj zaslovel.

Sčasoma je poleg oblačil začel oblikovati tudi modne dodatke, danes pa so med produkti tudi vrhunska očala, ki so sinonim za eleganco in prestiž. Očala blagovne znamke Dior zagotovo sodijo v sam vrh svetovne mode in izražajo razkošje, ustvarjeno za pravo žensko z močno osebnostjo.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Dita
Dita je relativno mlada blagovna znamka, ki sta jo, z namenom ustvarjati fino izdelana visoko kakovostna očala unikatnega izgleda, leta 1995 v Los Angelesu ustvarila dolgoletna prijatelja John Juniper in Jeff Solorio. John-u in Jeff-u je bila že od nekdaj skupna močna strast do fotografije, kmalu pa sta ugotovila, da jima je skupno tudi nezadovoljstvo nad ponudbo (po njunem mnenju cenenih in neizvirnih) očal, zato sta se odločila, da naredita svojo blagovno znamko.

Blagovna znamka Dita je sinonim za inovativnost in kakovost. Pri Diti so prepričani, da bo nekdo, ki enkrat preizkusi očala njihove blagovne znamke, od tistega trenutka vedno posegal po njih.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Dolce&Gabbana
Dolce & Gabbana je italijanska visoko prestižna znamka, ki sta jo leta 1985 ustanovila modbna oblikovalca Domenico Dolce in Stefano Gabbana.

Dolce & Gabbana je lukzuzna, avtentična in nekonvencionalna blagovna znamka. Zanjo so značilne nove oblike elegance, ki se predstavljajo kot novodobni klasicizem, temeljijo pa na izraziti kreativnosti.

Znamka se je skozi leta precej spreminjala, kljub temu pa oblikovalci na čelu z Domenicom Dolce in Stefanom Gabbana niso pozabili na avtentičnost, ki se kaže predvsem skozi »mediterantske vzorce«. Te iz kolekcije v kolekcijo zelo učinkovito prepletajo z izrazitimi inovacijami, rezultat pa so čudoviti produkti, polni kontradikcij.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Dunhill
Blagovna znamka Dunhill je »tipična moška« znamka z dolgo tradicijo. Posvečena je izključno moškim in je sinonim za klasično eleganco ter prestiž. Zaščitni znak znamke je dvojni L, ki se pojavlja kot vzorec tudi na okvirjih očal.

Trenutno je obraz blagovne znamke Jude Law, med vidnejše ikone iz preteklosti pa zagotovo sodi Winston Churchill.

Med drugimi Dunhillovimi produkti so tudi vrhunska dizajnerska oblačila, čevlji in različni usnjeni modni dodatki.

Znamko Dunhill obožujejo estradniki kot so Sam Smith, Jim Chapman, Princ Charles in mnogi drugi.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Escada
Blagovna znamka Escada je v prvi vrsti posvečena ženskam. Cilj znamke je, da ženskam pomaga izpostaviti njihovo pravo osebnost, njihovo moč in samozavest, po drugi strani pa tudi nežnost in sofisticiranost. Besede, ki najbolje opišejo znamko so: eleganca, glamur, barvitost in visoka kakovost.

Poleg očal so med drugimi produkti znamke Escada tudi dišave, nakit in ure.

Obraz blagovne znamke Escada je Kim Basinger.

Na očala znamke Escada prisegajo mnoge zvezdnice. Med drugimi sta jih nosili tudi Kerry Washington kot Olivia Pope v seriji Scandal in Christine Baranski kot Diane Lockhard v seriji The Good Wife.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Fila
Blagovna znamka Fila je zaznamovana s svojim »športnim ozadjem«. Posvečena je moškim, ki so športnega in aktivnega duha, kljub temu pa radi sledijo modnim smernicam. Znamko Fila lahko opišemo kot atletsko in dinamično. Zaščitni znak znamke so rdeča, modra in bela barva.

Blagovna znamka Fila podpira mnoge elitne športnike in ekipe. Poleg očal so med drugimi produkti tudi oblačila, obutev, spodnje perilo in različni športni dodatki.

Obraz blagovne znamke Fila je svetovno znani tenisač Bjorn Borg.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Furla
Furla je italijanska luksuzna blagovna znamka, ki jo je leta 1927 ustanovila družina Furlanetto. V prvi vrsti je namenjena mladim, igrivim ženskam. Je moderna, razigrana in nagajiva. Znana je po raznolikih barvnih kombinacijah, izrazito živih barvah in zanimivih vzorcih.

Poleg očal so med Furlinimi produkti tudi torbice, čevlji, nakit, ure in drugi modni dodatki.

Obraz blagovne znamke Furla je Olivia Palermo.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Givenchy
Značilnost blagovne znamke Givenchy sta eleganca in klasika, ki pa se tesno prepletata z drznimi detajli in modnim izgledom. Znamka slovi po sodobnih in modnih, a hkrati zelo »nosljivih« kolekcijah, ki so vedno v skladu z najnovejšimi trendi.

Očala Givenchy so izdelana iz visoko kakovostnih materialov. Vsaka kolekcija je sestavljena tako, da zadosti tako minimalistom, kot tudi tistim, ki imajo radi več in jih ni strah izstopati iz množice. Poleg očal so med produkti tudi ličila, parfumi in torbice.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Gucci
Guccio Gucci je svojo pot začel konec 19. stoletja, ko je odprl podjetje usnjenih izdelkov in majhno prodajalno potovalnih kovčkov in torb v rodnih Firencah. Motiv konjske podkve in stremena, ki sta še danes simbol znamke in njene inovativne oblikovalske estetike, sta bila oblikovana v samem začetku razvoja znamke.

Danes je blagovna znamka Gucci sinonim za italijansko vrhunsko izdelavo, izredno kvaliteto in izjemno lepoto. Znana je po visoko ustvarjalnih in unikatnih kolekcijah, ki odražajo stilsko in ustvarjalno vsebinsko zasnovo, ob enem pa so dovršene in dodelane do zadnjega detajla.

Očala znamke Gucci so namenjena vsem tistim, ki prisegajo na vrhunsko kakovost in drzen dizajn ter se ne bojijo izstopati.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Hugo Boss
Hugo Boss je sinonim za eleganco, kakovost, sodobno razkošje in prestiž, zato očala te blagovne znamke spadajo v višji cenovni razred.

Gre za nemško blagovno znamko, ki je izredno prefinjena in slovi po izvrstni izdelavi. Očala znamke Hugo Boss so moderna in namenjena vsem tistim, ki bi radi pustili močan vtis na ljudi okoli sebe. Idealna so za samozavestne posameznike, ki življenje zajemajo z veliko žlico.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Karl Lagerfeld
Blagovna znamka Karl Lagerfeld je šik in vedno v skladu z najnovejšimi trendi. Namenjena je vsem ljudem svobodnih misli, ki živijo aktivno življenje, se radi družijo in so samozavestni, neodvisni ter »kul«. Značilnost očal znamke Karl Lagerfeld so najrazličnejše kombinacije materialov okvirjev, med najnovejše trende pa spadajo ti. »mačja očala« s preprostim tankim kovinskim okvirjem in različnimi barvami stekla.

Karl Lagerfeld je ikona modnega sveta, znamka pa je znana tudi po mnogih modnih sodelovanjih z drugimi podjetji kot so H&M, Coca Cola in mnoga druga.

Poleg očal so zaščitni znak blagovne znamke »klasični modni kosi«: bela srajca, ženska torbica, črna ženska obleka in jeans.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Lacoste
Blagovna znamka Lacoste je bila ustvarjena leta 1933 in še danes sloni na svoji avtentični dediščini kakovostnih športnih kosov. Ključna značilnost je športna eleganca, povezana z aktivnim načinom življenja. Znamka je namenjena ženskam, moškim in otrokom.

Simbol blagovne znamke je vsem dobro poznan krokodilček. Med najbolj znanimi Lacoste produkti so oblačila, obutev, dišave, ure in sončna očala.

Blagovna znamka je danes prisotna v 120 državah po celem svetu. Novost na področju sončnih očal so »plavajoči« okvirji očal, ki v vodi ne potonejo in so odlični za uporabo pri različnih vodnih športih.

Zanimivo: Vsaki dve sekundi naj bi se nekje na svetu prodal en Lacoste produkt!

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Lanvin
Blagovna znamka Lanvin je sinonim za moderen izgled, igrivost in čutnost. Namenjena je tako ženskam kot moškim, ki prisegajo na nove trende. Zaščitni znak znamke Lanvin so modra barva, čiste linije in bogati detajli.

Obraz blagovne znamke Lanvin je še danes Jeanne Lanvin.

Poleg očal so med bolj znanimi produkti tudi oblačila, modni dodatki, dišave in ikonični čevlji – »balerinke« za ženske.

Na znamko Lanvin prisegajo mnogi zvezdniki, med drugimi tudi Cate Blanchett.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Loewe
Blagovna znamka Loewe je sofisticirana, kozmopolitska in avantgardna. Hkrati so za njo značilne čiste linije in minimalizem ter vrhunska kakovost. Namenjena je tako ženskam kot moškim, skratka vsem, ki želijo le najboljše.

Loewe ponuja raznolike modele očal, ki so prilagojeni različnim trendom – od modelov čistih linij in izrazitih barv, preko modelov s prestižnimi detajli, do modelov vintage izgleda.

Poleg očal so med pomembnejšimi produkti predvsem ženske torbice in drugi usnjeni produkti.

Obraz blagovne znamke Loewe je Tilda Swinton.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Lozza
Blagovna znamka Lozza je primer klasične italijanske elegance. Je sofisticirana in moderna, po drugi strani pa tudi »večna«, z dolgo tradicijo. Ustanovljena je bila leta 1878 in je najstarejša blagovna znamka očal v Italiji. Namenjena je tako moškim, kot tudi ženskam. Zaščitni znak znamke je skupek 5 črt, ki predstavljajo kakovost 5 zvezdic.

Obraz blagovne znamke so vsi ljudje, ki verjamejo v kakovostne, avtentične in elegantne produkte z dotikom modernizma.

Na produkte Lozza prisegajo mnogi zvezdniki, med drugimi tudi Pierce Brosnan in pevec Mika.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Michel Henau
Michel Henau je belgijska blagovna znamka, ki slovi predvsem po svojih kakovostnih in brezčasnih korekcijskih očalih. Ta blagovna znamka je sinonim za ponovno uveljavljanje preprostih oblik in barv, ki se zadnja leta vračajo med ključne trende.

Okvirji so narejeni iz visoko kakovostnih materialov, značilne pa so čiste in prefinjene linije. Njihov moto je, da se mora stranka počutiti udobno, kar pa se lahko le, če so očala v harmoniji z obrazom.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Missioni
Missioni je italijanska visoko kakovostna blagovna znamka, znana predvsem po svojih izredno barvitih kreacijah. Znamko sta leta 1953 ustvarila Ottavio in Rosita Missioni.

Poleg oblačil in očal ter drugih modnih dodatkov, so med pomembnejšimi produkti znamke tudi parfumi.

Za kolekcije očal sta značilna predvsem velika barvitost in zanimivi vzorci, zato so namenjena predvsem tistim posameznikom, ki radi izstopajo iz množice.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Nina Ricci
Blagovna znamka Nina Ricci je v celoti namenjena ženskam. Je zelo ženstvena, elegantna in sofisticirana ter kot taka popolna izbira za vse ženske, ki prisegajo na čiste linije in klasični francoski »šik«.

Poleg očal so drugi pomembnejši produkti znamke Nina Ricci tudi ženske torbice in parfumi.

Danes je obraz blagovne znamke Nina Ricci Letitia Casta, v sedemdesetih pa je to bila kultna Jackie Kennedy.

Na znamko Nina Ricci prisegajo mnoge zvezdnice, pogosto jo vidimo tudi na rdeči preprogi.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
OWP
Blagovna znamka OWP je nemškega izvora. Istoimensko podjetje OWP je bilo ustanovljeno leta 1947.

Ključna značilnost očal znamke OWP so visoko kakovostni materiali, ki zagotavljajo maksimalno udobje, so lahki in prefinjeni. Med naborom materialov se poleg klasičnih (kovina, plastika, acetat) najde tudi bioplastika, ki je zasnovana na osnovi obnovljivih snovi.

Za blagovno znamko so na eni strani značilne nežne pastelne barve, na drugi pa močne, intenzivne barve, ki prinašajo nov, svež videz in obilico pozitivne energije.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Police
Blagovno znamko Police najbolje opišejo pridevniki: drzna, neodvisna, avtentična in urbana. Razširjena je po več kot 100 državah po celem svetu, poleg očal pa so med bolj znanimi produkti tudi ure, nakit in dišave.

Simbol znamke Police je orel, ki predstavlja svobodo in moč.

Ambasador znamke je Neymar Jr., pred njim pa so se v njegovi vlogi znašli David Beckham, George Clooney, Bruce Willis, Antonio Banderas in drugi pomembni akterji iz sveta filma in športa.

Očala znamke Police so nastopala v več različnih Marvelovih filmih, med drugimi pa jih je nosil tudi Robert Downey Jr. v filmi The Aventgers.

Zanimivo dejstvo: sončna očala Police gredo čez kar 15 kontrol kakovosti, preden gredo v prodajo!

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Prada
Blagovno znamko Prada je leta 1913 v Milanu ustanovil Mario Prada. Sprva je šlo le za majhno, a izjemno ekskluzivno in stilsko dovršeno prodajalno modnih dodatkov in različnih luksuznih dobrin, ki pa je sčasoma prerasla v eno najprestižnejših blagovnih znamk na svetu.

Poleg oblačil, obutve, parfumov in različnih modnih dodatkov so med najpomembnejšimi Pradinimi produkti tudi očala. Za kolekcije očal so značilne drzne kombinacije najnovejših trendov s klasičnimi in brezčasnimi modeli.

Blagovna znamka Prada je danes prisotna v 70 državah po svetu in ima 622 samostojnih prodajaln, leta 2016 pa se je celo uvrstila na 81 mesto na seznamu 100 najbolj vplivnih in cenjenih globalnih blagovnih znamk.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Salvatore Ferragamo
Blagovna znamka Salvatore Ferragamo je bila ustanovljena leta 1927 v Italiji. Gre za luksuzno blagovno znamko, ki je znana po svojih prestižnih usnjenih in svilenih produktih, parfumih za moške in ženske, urah ter seveda očalih.

Značilni so unikatni, ekskluzivni dizajni produktov, ki izžarevajo kreativo in inovativnost oblikovalcev. Ob tem je seveda ključnega pomena tudi visoka kakovost in tipična natančna in dovršena izdelava produktov.

Znamka je danes prisotna že v 90 državah po celem svetu, na evropskem, ameriškem in azijskem trgu.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Sting
Blagovna znamka Sting je igriva, barvita in cenovno dostopna, ob tem pa izjemno kakovostna. Namenjena je moškim, ženskam, mladostnikom in otrokom. Vedno je v koraku s časom in se ravna po najnovejših trendih.

Obraz blagovne znamke so vsi energični ljudje, ki prisegajo na živahne barve.

Blagovna znamka Sting je bila ustanovljena leta 1985 in je najmlajša blagovna znamka družbe De Rigo. Ideja za ime znamke izvira iz navdušenja Barbare De Rigo nad pevcem Stingom.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Tommy Hilfiger
Thomas Jacob »Tommy« Hilfiger je svojo znamko ustvaril leta 1985 v New Yorku. Ključni značilnosti blagovne znamke sta športna eleganca in visoka kakovost. Očala znamke Tommy Hilfiger so namenjena vsem ženskam in moškim, ki živijo aktivno življenje.

Oblikovalci blagovne znamke navdih pogosto iščejo v glasbenih subkulturah in v tem smislu je blagovna znamka tesno povezana z glasbeno industrijo. Pogosta so tudi sodelovanja z glasbeniki kot so Snoop Dogg, Britney Spears in Lenny Kravitz.

Med ključnimi produkti blagovne znamke so oblačila, obutev, modni dodatki in dišave.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Tous
Blagovna znamka Tous je igriva, mladostna in barvita. Namenjena je ženskam vseh starosti, ki so "mlade po srcu". Očala znamke Tous so vedno v skladu z najnovejšimi trendi, zabavna, ob tem pa tudi cenovno dostopna. Simbol blagovne znamke je medvedek.

Poleg očal so med produkti znamke Tous tudi nakit, torbice, dišave, ure in drugi modni dodatki.

Tous je družinsko podjetje, ki sta ga leta 1920 ustanovila Salvador Tous Blavi in Teresa Ponsa Mas, v devetdesetih pa so ga prevzele njune štiri hčere.

Obraz blagovne znamke je Jennifer Lopez.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Trussardi
Blagovna znamka Trussardi je brezčasna, elegantna in zapeljiva. Namenjena je tako moškim kot ženskam. Moto znamke je: »Dober izgled, dober okus in dobro počutje!«

Simbol blagovne znamke je pes – angleški hrt – kot sinonim za eleganco in tradicijo.

Blagovna znamka Trussardi je v svojih začetkih proizvajala luksuzne rokavice, potem pa hitro razširila svoj nabor izdelkov. Danes so poleg očal med pomembnejšimi produkti znamke tudi ure, dišave, torbice, čevlji in jeans oblačila pod znamko »Trussardi jeans«.

Je globalna blagovna znamka, ki jo obožujejo mnogi zvezdniki.

Obraz blagovne znamke je Gaia Trussardi.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Versace
Blagovno znamko Versace je leta 1978 ustanovil Gianni Versace. Gre za luksuzno italijansko podjetje in blagovno znamko, ki se v prvi vrsti ukvarja z oblikovanjem oblačil in usnjenih modnih dodatkov, poleg tega pa tudi z oblikovanjem očal, parfumov in drugih modnih kosov.

Logotip znamke Versace je glava Meduze, grškega mitološkega bitja. Gianni Versace se je za to podobo odločil zaradi zgodbe, ki je v ozadju – Meduza je namreč ljudi prepričala, da so se v njo zaljubili, ko je do tega prišlo, pa ni bilo poti nazaj. Gianni je želel, da bi imela njegova blagovna znamka na ljudi enak učinek.

Znamka Versace je znana po živih barvah in zanimivih potiskih, zaradi česa so jo hitro vzljubili mnogi zvezdniki iz sveta zabave, kot so Elton John, Michael Jackson, Jennifer Lopez in drugi.

V letu 2006 je Versace podpisal sodelovanje s podjetjem Lamborghini, za katerega so oblikovali notranjost avtomobila Lamborghini Murcielago LP640 VERSACE.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si
naslovna-slika
Zadig & Voltaire
Blagovna znamka Zadig & Voltaire je »rockerska« in androgena, ob tem pa vedno v skladu z z najnovejšimi trendi. Namenjena je tako ženskam kot moškim, v manjši meri pa tudi otrokom. Oblikovalci navdih iščejo v »indie rocku« in uličnem stilu.

Simbol blagovne znamke Zadig & Voltaire so krila, ki jih oblikovalci vključujejo tudi v dizajne očal.

Navdih za poimenovanje znamke je bil Voltaire, znani francoski pisatelj.

Obraz blagovne znamke je legendarna Kate Moss, po novem pa sta obraz znamke postala tudi Bella Hadid in njen brat Anward Hadid.

Želite izvedeti več? Pišite nam na optika@clarus.si