AdidasCarreraNikeOakleySmithSpy
naslovna-slika
Adidas
Blagovna znamka se je razvila iz potrebe različnih športov

Tesno sodelovanje oblikovalcev in vrhunskih športnikov

Niso samo sončna očala, ampak bisteni del športne opreme

Nove tehnologije, inovacije

Ni nobenih omejitev, inovatina rešitev za optično korekcijo

Pri športu pomembno da nam oprema ni moteča-nove tehnologije pri očalih, ki jih je mogoče prilagoditi potrebam vsakega posameznika (s pomočjo nastavljivih del ov nosu in prilagodljive ročke)

Nova tehnologija materialov okvirjev in leč zagotavlja visoko trajne, prilagodljive rešitve za največjo učinkovitost in odlične pogoje za vaše oči, ščiti pred nevarnimi žarki, zunanjimi vplivi-umazanija, dež, veter...
naslovna-slika
Carrera
Očala Carrera so brez dvoma vrhunec tehnološke dovršenosti in so izdelana tako, da inovativnost in dizajn zaokrožita ekstremnost športnikovih potreb, seveda s poudarkom na najnovejših modnih trendih. Očala Carrera so testirana tako laboratorijsko, kot tudi s pomočjo sodelovanja številnih športnikov, ki jih testirajo dejansko v praksi, na igrišču. Izjemna kvaliteta, čiste linije in uporaba vrhunskih materialov. Očala so zato čvrsta, lahkotna in izjemno udobna. Življenjskost športa, to je vodilo znamke Carrera.

Zahtevni modeli, zahtevni materiali za zahtevne posameznike.

Najboljši športniki izberejo le najboljše. Tehnologija, izvedba in dizajn pa naredijo najbolj prepričljiv učinek.
naslovna-slika
NIKE
Blagovna znamka združuje okulistiko s strokovnim znanjem na področju športa. Takšen pristop omogoča vrhunsko kvaliteto očal, katere pokrivajo in s tem zaščitijo večje področje vida, boljši in jasnejši vid ter udobnejše nošenje in prileganje.
naslovna-slika
Oakley
Ekscentričen znanstvenik Jim Jannard se je nekega dne začel spraševati o mejah industrijskega oblikovanja. Ker ga nihče ni želel poslušati in verjeti njegovim idejam, je leta 1975, z zgolj 300 dolarji v žepu, ustanovil svoje podjetje Oakley s preprosto idejo oblikovati proizvode, ki bodo ne le delovali bolje, ampak bodo tudi izgledali lepše kot karkoli kar je bilo takrat dostopno na trgu.

V domači garaži je tako razvil posebno vrsto motorističnih ročajev krmila, izdelanih iz unikatne plasti in v obliki, ki se do popolnosti prilega motoristovi stisnjeni roki. Jannard je že takrat vsem skeptikom zagotavljal, da se vsaka stvar na svetu da dodatno izboljšati, a ga le ti niso upoštevali. Vrhunski profesionalni motoristi pa so kmalu opazili nov izum in poseben material iz katerega je bil izdelan in ki je kljub potenju izredno povečeval oprijem motorista.

»Če želite ustvarjati, bodite pogumni in se prepustite izzivom, a ustvarjajte nekaj pomembnega.«
naslovna-slika
Smith
Ustanovljena blagovna znamka 1965 v Idahu,evropski sedež Padova Italija... prodaja se po celem svetu

Danes je Smith Optics postal sinonim za inovativne, vzdržljive, najvišje kakovosti izdelkov v očalih, očal in čelad na trgu



Novost zadnjih pet let je patentirana leča 5X proti rosenju

Polarizacijske šipe vam nudijo večjo jasnost slike, boljše kontraste, manj bleščanja

Izdelki so po vseh raziskavah, preizkušeni s posebno skupino ljudi, športnikov, ki živijo in dihajo njihov način življenja.
naslovna-slika
Spy
Blagovna znamka se pojavlja na trgu od leta 1994

Trije prijatelji iz Južne Klaifornije so želeli ustvariti znamko svežo, edinstveno, drugačno..

Njihova prepoznavna barva je oranžna (drzna, ognjena, edinstvena)

Večina sončnih očal Spy so ročno izdelana, edinstvena in originalna

Vsa očala je mogoče slediti od prvotne skice do končnega izdelka

Spy je povezal vse športne navdušence in pritegnil najboljše športnike na svetu iz motošporta, surfanja in deskanja na snegu, kolesarstva, rolkarstva, rally vozniki....,zabavne osebnosti...

Vzija/slogan: »ne vidimo različnih stvari, ampak vidimo iste stvari drugače«

Zelo znana šipa: happy lanses