NOVO!

Optika Clarus predstavlja novost – optiko za mlade (in mlade po srcu)! Osrednji del ponudbe poslovalnice v centru Ljubljane po novem predstavljata blagovni znamki Ray-Ban in Police, ki poosebljata mladost, drznost, neodvisnost in urbani (ulični) stil.

Gre za dve vrhunski, a cenovno dostopni znamki, ki združujeta visoko kakovost in »večne« trende. Obiskovalci Cankarjeve ceste 3 v Ljubljani lahko tako zdaj izbirajo med obsežno ponudbo najnovejših modelov blagovnih znamk Ray-Ban in Police, na voljo pa so tudi druge priznane blagovne znamke, kot so Calvin Klein, Michael Kors, Lacoste, Carolina Herrera in druge.

Blagovna znamka Ray-Ban

Prva Ray-Ban očala so bila narejena v tridesetih letih prejšnjega stoletja za potrebe ameriškega vojaškega letalstva. Nova letala so pilotom omogočala, da letijo še višje in hitreje kot kadarkoli prej, kar pa je s seboj prinašalo mnoge težave, povezane z vidom. Podjetje Bausch and Lomb je v ta namen razvilo nova stekla, ki so pilotom omogočala, da dobro vidijo tudi v močni sončni svetlobi in tako so bila leta 1937 javnosti predstavljena prva Ray-Ban očala – kultne »aviatorke«.

Med najbolj priljubljenimi modeli Ray-Ban očal vseh časov je zagotovo model Wayfarer, ki je bil ob svojem nastanku tudi prvi model očal z acetatnim okvirjem. Zaradi odličnih lastnosti acetata, predvsem pa zaradi kultne oblike okvirja, so si Wayfarer hitro prisvojili zvezdniki kot so James Dean, Audrey Hepburn, Bob Dylan in mnogi drugi. Med najpomembnejše »osebnosti« znamke spada Tom Cruise, ki se je z modelom Wayfarer že leta 1983 pojavil v filmu Risky Business, leta 1986 pa se je z »aviatorkami«, ki jih je nosil v filmu Top Gun, vrnil h koreninam blagovne znamke in sunkovito povečal prodajo očal znamke Ray-Ban po vsem svetu.

Blagovna znamka Police

Na drugi strani je blagovna znamka Police nastala nekaj desetletij kasneje, leta 1983, kot »hišna« znamka podjetja De Rigo. Čeprav izvira iz Italije, je že osnovni koncept blagovne znamke presegel vse možne meje, saj so idejni snovalci blagovne znamke in njenih produktov – »unisex« sončnih očal – navdih našli v ameriškem »on-the-road« načinu življenja, ki predstavlja svobodo, moč, izrazito identiteto in urbani stil.

Ciljna skupina so bile (in so še vedno) mlajše generacije, bodisi po letih, bodisi po načinu življenja, uporniški posamezniki z izrazitim stilom, ki želijo izstopati. Potencial blagovne znamke Police so hitro prepoznali tudi mnogi zvezdniki, ki so eden za drugim začeli prevzemati mesto ambasadorja znamke. Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas in Neymar jr. – vsak v svojem času in na svoj način so interpretirali blagovno znamko in upodobili njene vrednote, ravno z njihovo pomočjo pa je blagovna znamka Police hitro postala pravi globalni fenomen.

POZOR! V Optiki Clarus na Cankarjevi cesti 3 v Ljubljani so že na voljo tudi najnovejše kolekcije pomlad / poletje 2018!

Se vidimo v Optiki Clarus!